.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : داوطلبان بخش دولتی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند تا آخر وقت اداری پنجشنبه ۲۵ خرداد از سمت خود استعفاء دهند.
25 خرداد ( امروز ) ؛ آخرین مهلت استعفای مدیران برای شرکت در انتخابات + نگاهی به استعفاها در مازندران
شمال نیوز : داوطلبان بخش دولتی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند تا آخر وقت اداری پنجشنبه ۲۵ خرداد از سمت خود استعفاء دهند. (ادامه)
شمال نیوز : مجلس یازدهم که انتخابات آن در دوم اسفندماه سال 98 برگزار شد و در تاریخ 7 خرداد رسماً شروع به کار کرد از برخی جهات، منحصر به‌فرد بود .... بازخوانی رقابت های انتخاباتی اسفند 98 در سراسر استان مازندران
شمال نیوز : مجلس یازدهم که انتخابات آن در دوم اسفندماه سال 98 برگزار شد و در تاریخ 7 خرداد رسماً شروع به کار کرد از برخی جهات، منحصر به‌فرد بود ....(ادامه)
شمال نیوز : محمد دامادی که در دوره نهم و دهم  نماینده مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی بود و عضویت شورای اسلامی شهر ساری را نیز در کارنامه خود دارد .... محمد دامادی معاون پارلمانی وزیر صمت شد
شمال نیوز : محمد دامادی که در دوره نهم و دهم نماینده مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی بود و عضویت شورای اسلامی شهر ساری را نیز در کارنامه خود دارد ....(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز : در حالی که دو روز از بازداشت شهردار ساری می گذرد گمانه زنی ها از انتخاب شهردار بعدی ساری در محافل سیاسی ، اجتماعی مرکز استان آغاز شده است .... چه کسی شهردار ساری می شود ؟ / یک فرماندار و سه شهردار در بین گزینه ها
شمال نیوز : شمال نیوز : در حالی که دو روز از بازداشت شهردار ساری می گذرد گمانه زنی ها از انتخاب شهردار بعدی ساری در محافل سیاسی ، اجتماعی مرکز استان آغاز شده است ....(ادامه)
نمایندگانی که با تاخیر به جلسه علنی مجلس رفتند+اسامی
اسامی 20 نماینده ای که با تأخیر به جلسه علنی آمدند و یا غایب بودند.(ادامه)
مقایسه نمایندگان ۹ استان در مجلس دهم و یازدهم / چه کسانی از مجلس رفتند، چه کسانی جایگزین آنان شدند+جدول تغییرات
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مرحله اول تکلیف بسیاری از کرسی ها را مشخص کرد و چرخش سیاسی پارلمان به سمت اصولگرایان را نشان داد. در ادامه به وضعیت کرسی های نمایندگی در استان های کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، مازندران، یزد، لرستان و مرکزی (ادامه)
شمال نیوز: در حالی ستاد انتخابات مازندران نتایج رای‌گیری در ۹ حوزه انتخابیه مازندران را اعلام و زنگ پایان رقابت‌های انتخاباتی مجلس یازدهم را به صدا درآورد که هیچ یک از نمایندگان فعلی مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی موفق به کسب اکثریت آراء نشدند. حذف نمایندگان مجلس دهم شگفتی انتخابات مازندران در ایستگاه یازدهم
شمال نیوز: در حالی ستاد انتخابات مازندران نتایج رای‌گیری در ۹ حوزه انتخابیه مازندران را اعلام و زنگ پایان رقابت‌های انتخاباتی مجلس یازدهم را به صدا درآورد که هیچ یک از نمایندگان فعلی مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی موفق به کسب اکثریت آراء نشدند.(ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
آنچه درباره انتخابات مجلس مازندران که احتمالا نمی‌دانید
آیا می‌دانید مازندرانی‌ها ۵ دوره از ۱۰ دوره مجلس ریاست این نهاد قانونگذاری را به عهده داشتند و چهار نماینده مردم مازندران در مجلس شهید شدند.(ادامه)
در طول ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با ۷ دوره نمایندگی، بیشترین تعداد نمایندگی را داشت و پس از وی سیدحسن شجاعی کیاسری از حوزه ساری، مقداد نجف نژاد از حوزه بابلسر و فریدونکنار و عزت اله یوسفیان ملا از حوزه انتخابیه آمل با ۴ دوره دارای بیشترین دوره نمایندگی هستند. آمار نمایندگان مازندران در ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی/ از دوره اول مجلس شورای اسلامی تا دوره دهم ۱۴۹ نماینده از استان مازندران، پارلمان را تجربه کردند(خبر)
در طول ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با ۷ دوره نمایندگی، بیشترین تعداد نمایندگی را داشت و پس از وی سیدحسن شجاعی کیاسری از حوزه ساری، مقداد نجف نژاد از حوزه بابلسر و فریدونکنار و عزت اله یوسفیان ملا از حوزه انتخابیه آمل با ۴ دوره دارای بیشترین دوره نمایندگی هستند.(ادامه)
استان مازندران ن تا پیش از جدایی استان گلستان ۱۷ کرسی مجلس را در اختیار داشت که در مجلس پنجم با افزایش ۲۰ نماینده به جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعداد نمایندگان استان به ۱۸ نفر رسید و در مجموع ۱۴۹ داوطلب.... ۱۰ دوره با نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی (يادداشت)
استان مازندران ن تا پیش از جدایی استان گلستان ۱۷ کرسی مجلس را در اختیار داشت که در مجلس پنجم با افزایش ۲۰ نماینده به جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعداد نمایندگان استان به ۱۸ نفر رسید و در مجموع ۱۴۹ داوطلب....(ادامه)
از 247 نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی که برای کاندیداتوری در انتخابات دوره یازدهم ثبت نام کرده بودند، حدود 90 نماینده با اعلام نظر نهایی هیات نظارت و مهر تایید شورای نگهبان، رد صلاحیت شدند. آخرین وضعیت احراز صلاحیت نمایندگان/ کدام یک از بهارستان نشین ها رد صلاحیت شدند؟
از 247 نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی که برای کاندیداتوری در انتخابات دوره یازدهم ثبت نام کرده بودند، حدود 90 نماینده با اعلام نظر نهایی هیات نظارت و مهر تایید شورای نگهبان، رد صلاحیت شدند.(ادامه)
در جدول زیر لیست تعدادی از نماینده‌های فعلی مجلس که در بررسی‌های مجدد هم صلاحیت‌شان توسط شورای نگهبان تائید نشد، آورده شد خداحافظی این نمایندگان با صندلی‌های سبز مجلس+ جدول
در جدول زیر لیست تعدادی از نماینده‌های فعلی مجلس که در بررسی‌های مجدد هم صلاحیت‌شان توسط شورای نگهبان تائید نشد، آورده شد(ادامه)
شمال نیوز : بر اساس این گزارش حسین نیازآذری نماینده بابل  ، شمس الله شریعت نژاد نماینده تنکابن ، رامسر و عباس آباد ، قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر ، چالوس و کلاردشت و .... آخرین وضعیت تایید صلاحیت نمایندگان مجلس دهمی مازندران
شمال نیوز : بر اساس این گزارش حسین نیازآذری نماینده بابل ، شمس الله شریعت نژاد نماینده تنکابن ، رامسر و عباس آباد ، قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر ، چالوس و کلاردشت و ....(ادامه)
جلسات بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دیشب در هیئت‌های نظارت بر انتخابات به پایان رسید.
کدام نمایندگان مجلس برای دوره یازدهم رد صلاحیت شدند؟
جلسات بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دیشب در هیئت‌های نظارت بر انتخابات به پایان رسید. (ادامه)
شمال نیوز : بدون تردید مسائلی چون اتفاقات اخیر در باشگاه استقلال به خاطر حساسیت های موجود و حضور سی نماینده تهران در محلس از طرق مختلف پیگیری می شود ولی این مردم مازندران هستند که تمام امیدشان به 12 نماینده ای است که در خانه ملت دارند ..... دامادی : وزارت خارجه پیگیر بازگرداندن سرمربی استقلال / تشکیل کمپین حمایت از استقلال در مازندران برای بازگشت استراماچونی/ وزارت ورزش باید استراماچونی را به تیم استقلال بازگردانند/ ورود مجلس در صورت تعلل دولت // آقای دامادی ؛ از منطقه آزاد ، معضل پسماند و زباله مازندران و جاده ساری - تاکام چه خبر ؟!
شمال نیوز : بدون تردید مسائلی چون اتفاقات اخیر در باشگاه استقلال به خاطر حساسیت های موجود و حضور سی نماینده تهران در محلس از طرق مختلف پیگیری می شود ولی این مردم مازندران هستند که تمام امیدشان به 12 نماینده ای است که در خانه ملت دارند .....(ادامه)
نمایندگان مازندرانی که داوطلب انتخابات نشدند
ثبت‌نام از داوطلبان مازندرانی درحالی به پایان رسید که از تمام نمایندگان فعلی مجلس احمدلاشکی انصراف خود را از قبل اعلام کرده بود همچنین علی‌اصغر یوسف‌نژاد و ادیانی در حوزه انتخابیه استان تهران ثبت‌نام کردند و مابقی نمایندگان در حوزه انتخابیه خود ثبت‌نام کردند.(ادامه)
مجلس یازدهم ؛ گزارش میدانی از ثبت نام نامزدها در مازندران / سردار سعادتی و شهردار بیژنی در بابل نام نویسی کردند/ علی اکبر غلامیان از بابلسر و فریدونکنار ثبت نام کرد+ این خبر تکمیل می شود ....(خبر)
(ادامه)
توضیحات دامادی در خصوص طرح سه فوریتی بنزین
نماینده ساری و میاندرود در خصوص طرح سه فوریتی بنزین توضیح می‌دهد. (ادامه)
شمال نیوز: اولین جلسه مشترک نماینده جدید ولی فقیه در استان و اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی در ساری برگزار شد. دیدار اعضا مجمع نمایندگان مازندران با نماینده ولی‌فقیه در استان
شمال نیوز: اولین جلسه مشترک نماینده جدید ولی فقیه در استان و اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی در ساری برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : احتمالاً مازندران کاری از پیش نخواهد برد و باز هم  از سمنان شکست خواهد خورد همانند جدا شدن بخشی از مناطق بالادست چهاردانگه چون فولادمحله یا ماجرای سد فینسک..... عزم آبی « سمنانی های دولت » به قیمت بدبخت کردن مازندران / آیا مازندران بازهم از سمنان شکست خواهد خورد ؟!
شمال نیوز : احتمالاً مازندران کاری از پیش نخواهد برد و باز هم از سمنان شکست خواهد خورد همانند جدا شدن بخشی از مناطق بالادست چهاردانگه چون فولادمحله یا ماجرای سد فینسک.....(ادامه)
شمال نیوز: سرانجام حکم عباس رجبی بیجاربنه از سوی وزیر کشور به عنوان شهردار مرکز مازندران امضا شد. وزیر کشور حکم شهردار جدید ساری را امضا کرد/ عباس رجبی رسما شهردار مرکز استان شد
شمال نیوز: سرانجام حکم عباس رجبی بیجاربنه از سوی وزیر کشور به عنوان شهردار مرکز مازندران امضا شد.(ادامه)
شمال نیوز : محمد دامادی گفت:کسانی که ادعا می کنند من غایب ترین نماینده بوده ام ادعاهایشان را ثابت کنند. .... دامادی : همکارانم در کمیسیون تلفیق غفلت کردند و طرح انتقال آب خزر تصویب شد / غایب ترین نماینده مجلس نیستم / جلسه شنبه مجلس در دفاع از مازندرانیها و شمالی ها شنبه طلایی خواهد بود!
شمال نیوز : محمد دامادی گفت:کسانی که ادعا می کنند من غایب ترین نماینده بوده ام ادعاهایشان را ثابت کنند. ....(ادامه)
شمال نیوز : وی بیان کرد: چرا برای بعضی از پروژه‌های کم اهمیت اعتبار اختصاص می‌دهید اما برای پسماند شمال کشور اعتبار اختصاص نمی‌دهید؟ قانونی که اگر بد نوشته شود مقصرش ما نمایندگان هستیم اما کارهای اجرایی که درست انجام نمی‌دهید خودتان مقصر هستید..... آقای کلانتری ؛ شما که اهل هارت و پورت نیستید برای پسماند چه کاری کردید؟ / دولت کم‌کاری خود را بر گردن نمایندگان مجلس نیندازد / دولت از مردم رای گرفت تا هم چرخ سانتریفیوژها بچرخد هم چرخ زندگی مردم ؛ حالا کدام‌شان می‌چرخد؟
شمال نیوز : وی بیان کرد: چرا برای بعضی از پروژه‌های کم اهمیت اعتبار اختصاص می‌دهید اما برای پسماند شمال کشور اعتبار اختصاص نمی‌دهید؟ قانونی که اگر بد نوشته شود مقصرش ما نمایندگان هستیم اما کارهای اجرایی که درست انجام نمی‌دهید خودتان مقصر هستید.....(ادامه)
تکمیل محور ساری - تاکام نیازمند ۸۰ میلیارد تومان اعتبار
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه راه ساری – تاکام را حدود ۸۰ میلیارد تومان بیان کرد.(ادامه)
رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری که مرغش یک پا داشت فقط تاکید به این کرد که چیزی را که در اختیار من نیست از من نخواهید، ما چوب را خارج می‌کنیم و با ضوابط و قوانین و برگزاری مناقصه ... از عصبانیت و ترک جلسه یوسف نژاد تا مرغ یک پای رئیس سازمان جنگل‌ها در حفاظت از جنگل
رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری که مرغش یک پا داشت فقط تاکید به این کرد که چیزی را که در اختیار من نیست از من نخواهید، ما چوب را خارج می‌کنیم و با ضوابط و قوانین و برگزاری مناقصه ...(ادامه)
دامادی :واردات چوب را با کول بری نمی توان انجام داد
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با اشاره به اینکه بسترهای واردات چوب را باید فراهم کرد گفت: چوب را با کول بری نمی توان وارد کرد.(ادامه)
۳ مازندرانی مسافر مسابقات جهانی دوومیدانی کارگران در اسپانیا شدند
رئیس انجمن دوومیدانی کارگری مازندران از دعوت سه ورزشکار استان به مسابقات جهانی دوومیدانی کارگران در اسپانیا خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : به عنوان کسی که در جوانی به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کردم، برخی جوان بودن بنده را به جای فرصت و پتانسیل، به عنوان تهدید قلمداد می‌کردند، اما.... دامادی : نمایندگان سالخورده میدان را برای جوانان خالی کنند
شمال نیوز : به عنوان کسی که در جوانی به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کردم، برخی جوان بودن بنده را به جای فرصت و پتانسیل، به عنوان تهدید قلمداد می‌کردند، اما....(ادامه)
شمال نیوز: در طول 10 دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با 7 دوره نمایندگی، یکی از بیشترین آمار تعداد نمایندگی در استان مازندران و کشور را دارد. پس از وی ، سیدحسن  .... آمار نمایندگان مازندران در 10 دوره مجلس شورای اسلامی
شمال نیوز: در طول 10 دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با 7 دوره نمایندگی، یکی از بیشترین آمار تعداد نمایندگی در استان مازندران و کشور را دارد. پس از وی ، سیدحسن ....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 14 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.